هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

بی قراری

1392/6/13 6:54
267 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چند روزیه خیلی بی قراری می کنی مخصوصا از غروب تا موقع خواب همش گریه می کنی 

فکر می کنم قضیه دندون در آوردن واقعا جدیه متفکر

جیغهای بلند می زنی پشت سر هم بعد هم مستاصل دستهای خوشگل و خوشمزتو می کنی تو دهنت و ملچ ملوچ می کنی و دوباره جیغ می زنی گریه

کاش می شد من به جای تو درد می کشیدم . عزیزم آخه تو خیلی کوچولویی و من هیچ کاری نمی تونم برات بکنم . با بغل شدن هم آروم نمی شی . ناراحت

روز دوشنبه که تعطیلی بود رفتیم خونه خاله آمنه و خاله لیلا ولی خیلی کوتاه. از بعد از تولدت تا حالا نرفته بودیم خونه خاله لیلا . 

تو هم از اول تا آخر گریه می کردی خیلی شدید 

فکر کنم حضور تو یه محیط جدید برات خوشایند نبود . هر کس بغلت می کرد گریه ات شدیدتر می شد بردمت تو حیاط آروم شدی و دوبار اومدیم تو گریه کردی .

امروز تو وبلاگ آنیتا جون دیدم که نینی اونا هم همینجوری بوده و الان خیلی خوب شده .

خدا رو شکر 

دیشب خاله مریم (دوست و همکار مامان ) اومد دیدن شما و یه کادوی خوشگلللل برامون آورد . 

دیشب دادمت بغل خاله و رفتم تو آشپزخونه تا از خاله پذیرایی کنم گریه ات خیلی شدیدتر شد . 

منم سریع همه چیز و با هم آوردم و گرفتمت.ماچ

الهی قربون گریه های سوزناکت برم خیلی درام گریه می کنی با چشمای اشکیت مستقیم تو چشمام نگاه می کنی و می گی اووه اووه ....

مامان فدات 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گلشيد(عفت)
13 شهریور 92 8:18
سلام سميه جون
براي آرام شدن هليا جون از دست دردهاي لثه كمي پشت گوشهاش و زير فكش رو با روغن بادوم شيرين چرب كن خيلي موثره گلشيد منم 11 ماهشه و تازه داره دندونهاي بالاش درمياد اين كار خيلي آرومش ميكنه ميتوني انگشتت رو هم با يه كوچولو شربت ديفن هيدرامين روي لثه هاي كوچولوش بكشي تا دردش كمي تسكين پيدا كنه البته خيلي كم
اميدوارم زود زود دندوناي عسل كوچولت بيرو بياد و آروم بشه

ممنون عزیزم از راهنماییت . حتما این کارو می کنم
خاله حميده
16 شهریور 92 11:17
امروز روز دخمره ماماني مهربون . روز خورشيد كوچولوتون مبارررررك


مرسی عزیز دلم خیلی ممنون از پیام تبریکتون
خاله حميده
16 شهریور 92 14:15
امروز روز دختره ماماني مهربون روز خورشيد كوچولوتون مبارررررك


خاله مریم
31 شهریور 92 7:34
وااااااای مرسییییی اصلا قابل دار نبود اره اومدم خونتون کلی خوش گذشت ... هلیا جون با هم کلی برفک نگاه کردیم کلی اهنگ سشوار گوش کردیم ولی خداییش اخرش جبران کردی داشتم میرفتم کلی واسم خندیدی


آره تو خونه ما همش از این صداهای قشنگ قشنگ هست
خوشحالم که خوشتون اومده خاله جون . سلیثمون به هم نزدیکه خخخخخخخخ