هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

نوبت دکتر این ماه

1392/5/19 14:02
197 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه رفتم سونو . صدای قلب نازنینت رو شنیدم و کلی ذوق کردم قربون تالاپ و تولوپش برمممممممممممممممممممممممممم من 

خانم دکتر کلی با ضربه سعی کرد بلندت کنه تا بتونه قدو بالات رو ببینه ولی تو فقط دست و پاهاتو تکون می دادی اصلا از جای مبارک جم نخوردی ماچ. وقتی به بابایی گفتم کلی خندیدیم که دخملی ما حوصله  نداشت بلند شه . 

دختر شیرازی خودمینیشخند

وقتی رفتم مطب کلی شلوغ بود و حداقل باید 1/5 ساعت منتظر می موندم و برق هم رفته بود 10  دقیقه ای که نشستم منشی گفت که برق اضطراری دکتر تموم شده و فقط هر کس که معاینه داره بمونه . من معاینه داشتم و رفتم داخل و بقیه رفتند بیرون و گفتند فردا می یان  وقتی رفتم چراغ قوه دکتر داشت کم نور می شد . مریض جلوی من کارش تموم شد و به محض اینکه نوبت مامان شد برقها اومد . زبان

کلی ذوقیدم که همه چیز به موقع اوکی شد بابا جونت هم تو ماشین منتظرمون بود و خدا رو شکر زیاد معطل نشد فرشتهاین دفعه دکتر علاوه بر فیفول (آهن + فولیک اسید)  و مولتی پریناتال برام کلسیم هم نوشت . راستی ممنون که اصلا مامانی رو اذیت نکردی و دختر گلی هستی دوتا کتاب جدید هم خریدم که بتونم مادر آگاهتری باشم        1- چیزهایی که مادم به من نگفت و من می خوام دخترم بداند                                     2- فرزند صالح 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
29 دی 91 11:14
سلام عزیزم خوبی؟ این آدرس فروشگاه منه که تازه راه اندازیش کردم. خوشحال میشم سر بزنی.منتظر کارهای جدید باشید. nadin-shop.ir