هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

واکسن 4 ماهگی

1392/6/30 12:29
650 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام

به سلامتی شما 4 ماهه شدی . روز پنجشنبه واکسن زدی . یه کم گریه کردی آوردیمت بیرون آروم شدی 

برات چند بار کمپرس گرم گذاشتم . تا شب خوب بودی باید قطره استامینوفن می خوردی . قطره ات معمولی بود (طعم دار نبود ) تو هم اصلا دوست نداشتی . خیلی سعی می کردم تا همین چند قطره رو بخوری که تب نکنی 

عصر بابایی رفت برات قطره طعم دار گرفت . از این دیگه حالت به هم می خورد 

خداییش این طعم داره خیلی مزه اش وحشتناکتر بود . چاره ای نبود دوباره بهت دادم ولی قورت نمی دادی تو دهنت نگه می داشتی و غر می زدی و قرقره می کردی تا سر فرصت بریزی بیرون . 

منم که حواسم بهت بود که نریزی و مجبور شدی قورت بدی 

چند دقیقه بعد خیلی بد بالا آوردی و همه شیری که خورده بودی استفراغ کردی 

دوباره بهت قطره دادم و دوباره بالا آوردی 

خیلی حجم شیر برگشتیت زیاد بود نگران شدیم 

 لباساتو در آوردم و پاهاتو با اب ولرم شستم و خدا رو شکر دمای بدنت خیلی متعادل شد .

شب بدی بود خدا رو شکر که به خیر گذشت 

اینم جای واکسنت :


فدای پوست برنزی بدنت بشمممممممممممممم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
31 شهریور 92 7:30
عزززززززززززززززززیزم دلم سوخت ولی بعدش گشنم شد تو نمگی من رژیم دارم مامان هلیا!!!!!!!!!!!!
خوشحال نشو واسه هلیا ست

دیگه برای بعضی چیزا رژیم رو باید کنار گذاشتتتتتتتت
بهار
2 مهر 92 2:53
سلام اگه دوس داشتین برای هلیا جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه.