هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

درد در هفته 26!

1392/5/19 14:04
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به عسل مامان خوبی ؟

قرربونت برم که الانم داری تکون می خوری قلب

مدتیه وقت نشد برات چیزی بنویسم الان مامان یک هفته مرخصی گرفته که مواظب تو باشه 

روز چهارشنبه که رفتم دکتر گفت که تو خیلی اومدی پایین و سرت هم پایینه گفت باید مواظب باشم و کار سنگین نکنم . 

منم خیلی نگران شدم و سعی کردم استراحت کنم پنجشنبه هم تا ظهر سر کار بودم و بعدش سعی می کردم از تعطیلی استفاده کنم و بخوابم ولی جمعه عصر مامان شدید دلش درد گرفت خیلی بد . اشکم در اومده بود می ترسیدم تو باشی که بخوای زود بیای البته دردم بالابود ولی خوب نگران بودم دیگه مشغول تلفن

زنگ زدم بیمارستان شفا گفت یه قرص بخورم اگه  بهتر نشدم برم که منم چون دردم شدید شد رفتیم بیمارستان اونجا بهم یه مسکن (هیوسین ) زد و شربت معده بهم داد 

خلاصه  تا 9 شب گرفتار سونو گرافی و ... بودیم البته صدای قشنگ قلبت رو چند بار شنیدم و خیالم راحت شدددددددد خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)