هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

هلیای بی همتای من

1392/5/19 14:06
291 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خانوم ما چطوره ؟ قلب

یه خبر جدید اسم شما هم بالاخره انتخاب شد بین چند تا اسم مردد بودم ولی بالاخره اسم هلیا که بابایی از خیلی وقت پیش دوست داشت رو برات انتخاب کردیم 

انتخاب اسمت الکی نبودا : 

کلی حساب کتاب کردیم تا بالاخره این اسم رو انتخاب کردیم ، انتخاب اولمون مهتا بود که با محاسباتون زیاد جالب نبود بعد من نیکا رو انتخاب کردم که بابایی اصلا دوست نداشت ، بالاخره شد هلیا که معنی زیبایی هم داره 

بانوی خورشید یا دختر خورشید 

دختر خورشید، طلوع خورشید

به معنی یک گلی که از درون یک گل دیگر شکفته شده است

 

هلیا به معنی شکوفه درخت هلو

در جنوب ایران هنگام صید آوازی می خوانند که در آن از هللیوس یا الهه خورشید استمداد کمک در صید را دارند

 

اسم قشنگت مبارک دخترک آفتابی من 

بوووووووووووس 

 

این روزها احساس می کنم بابایی خیلی برات بی تاب تر شده کلی باهات حرف می زنه گاهی هم شکم منو عصبانیبه جای لپهای تو می گیره می گه دختر قشنگم پس کی میای ؟لبخند

قدر بابا رو خیلی بدون خیلی بابایی مهربونه و خیلی خیلی دوستت داره چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)