هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

هفته 34

1392/4/1 9:02
337 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام هلیای نازممممممممممم  niniweblog.com

 

قلبون تکون خوردنهای خوشمزت بشم . صبحها وقتی صدات می کنم سریع تکون می خوری تا مامانی نگرانت نشه niniweblog.comniniweblog.com

این روزا دیگه اصلا حال و هوای اداره رفتن ندارم . دوست دارم تو خونه بمونم به تو فکر کنم ، با هم مهمونی بریم ، اتاقتو خوشکل بچینیم و مرتبش کنم niniweblog.comخودمو با وسایل تو سرگرم کنمniniweblog.com ، قران بخونم . تا الان دوبار قرانو ختم کردم بعضی سوره ها هم حداقل 40 بار خوندم : انبیا ، یس ، محمد ، یوسف و ... حجرات که خیلی بهم آرامش می ده چون حدیث داریم که ضامن حفظ سلامت جنینه niniweblog.com

همه می گن نی نی ها وقتی میان حسابی سر مامانها شلوغ می شه ، یه عالمه کار که با اینکه زیاده ولی چون خیلی عزیزه بچه به تمام خستگیهاش می ارزه ، برای همین شاید تا 15 اردیبهشت دیگه سر کار نرم niniweblog.com

مدتیه دقیقا هر شب ساعت سه و نیم بیدار می شم و دیگه خوابم نمی بره  niniweblog.com

راستی گلم آخرین بار بعد از عید که ویزیت شدم خانم دکتر گفت که تپلی شدی و احتمالا نتونم طبیعی زایمان کنم . فدای لپهای خوشگلت بشممممممم . niniweblog.com

الالن دیگه همش نگران سلامتت هستم دلم می خواد به سلامتی این یک ماه باقی مونده بگذره و به سلامت به دنیا بیای . niniweblog.comniniweblog.com

بابا می خواد پولیپش رو عمل کنه فعلا که برای 6 اردیبهشت وقت داره یعنی جمعه همین هفته ولی خیلی هم قطعی نیست  niniweblog.com

گلممممم تو خیییییلی پاکی . ازت می خوم با دستای کوچولوت برای بابا دعا کنی که بهترین زمان ممکن عمل کنه و به سلامتی خوب بشه niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 9:17
سلام عزیزم پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
خاله لیلا
21 اردیبهشت 92 15:42
سلام هلیا کوشولوی من بابا زود بیا دگه!! حوصلمونو سر بردی بیا وبه خونواده یه شورو هیجانه تازه بده گل نازززززززززم وبلاگت هم خیلی خوشکله لوشی موشیه من اوممممممم ماچچچچچچ از لپاشششششش
خاله لیلا
21 اردیبهشت 92 15:43
راستی غزل وهستی من هم بهت سلام میرسونن
هلیا دخمل خوشگل
18 خرداد 92 17:32
سلام هلیا خانم ممنون که به من سر زدی وبلاگ جالبی داریدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif