هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

شب زنده داریهای کودکانه

1392/3/31 11:22
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل  مامان 

الان خیلی ناز خوابیدی آخه دیشب شب پر کاری داشتی نیشخند و خیلی خسته شدیniniweblog.com . البته من فعلا با روش آزمون و خطا رژیممو تغییر می دم و هر روز یه ماده غذایی دیگه  رومجبورم حذف کنم فعلا مدتیه اصلا لب به لبنیات و حبوبات نمی زنمniniweblog.com . دیشب که انقدر دل درد داشتی تصمیم گرفتم سیب زمینی هم حذف کنم تا ببینم بهتر می شی یا نه خیال باطل هر چند که می گن کولیک ربطی به رژیم مادر نداره ولی حتی اگه چند درصد هم به کم شدن دردات  کمک کنه ارزششو داره 

وقتی دل درد داری حتما باید بغلت کنیم و راه بریم و تکونت بدیم ، جهت تکون دادنات هم برات مهمه حتما باید عمودی باشه اگه افقی  یا نشسته تکونت بدیم جیغ بنفش می زنیniniweblog.com .باورررکن زبان

دیشب به افتخار شما مهمون داشتیمniniweblog.com خاله فریده (خاله بابایی ) ،عمو امین ، زن عمو مریم ، مامان جون زری ، عمه مریم ، خاله حمیده و عمو مصطفی . کلی هم برای شما زحمت کشیده بودن  و کادو آوردنخجالت

وقتی یکی میاد خونه خیلی احساس بهتری دارم . خستگی از تنم در می ره . احساس این که تنها نیستم و واقعا بعدش انرژی بیشتری برای تو دارم . 

وقتی محبت بقیه رو بهت می بینم . بغلت می کنندniniweblog.com ، سعی می کنند باد گلوتو بگیرند تا شب اذیت نشی ، اینا همه برام خیلی ارزش داره فرشته

امیدوارم همیشه عزیز باشی و با آبرو زندگی کنی 

ولی همیشه یادت بمونه : مَنْ كانَ يُريدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَميعاً

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لی لی
31 خرداد 92 14:43
http://www.panitem.blogfa.com (پانی تم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
عمه مریم
1 تیر 92 0:28
خب معلوووووووووووووومه که همه دوستش دارن آخه هلیا خیلی شیرینه قربونش برم..


بوووووووووسسسسسسسسسسس مررررسی
مهسا و عمه مریم
2 تیر 92 18:45
هلیا باب اسفنجی میخواد
باب اسفنجی گاوچرون میخواد.
هلیا کپلی داریم ما گوشت و پنیر داریم ما
آهای آقای بوختاپوس نزن باب اسفنجی رو انقدر زود
مهسا بوپولو هی هی هلیا مپلو هی هی
آهای خرچنگ کراستی باب اسفنجی آشپزه،آشپزه رستورانته
ما این دو شعر رو ترکیب کردیم و برای هلیا جون نوشتیم
دوستدار هلیا جون، مهسا و عمه مریم


چه شعر قشنگی
من یعنی هلیا مهسا و عمه مریم را دوست دارم
خاله حميده
4 تیر 92 12:36
هديه خداوند به شما فرشته ي كوچكي ست از پاكترين نقطه ي اسمان... اميدوارم قدم هاي كوچولوش براتون پر باشه از خير و بركت و شااادي و به زندگي خوشگلتون يه روح اسموني ببخشه بوووس


مرسی عزیز دلم لطف کردی به وبلاگ هلیا جون سر زدی
بوس
خاله حميده
4 تیر 92 12:54
هديه خداوند به شما فرشته ي كوچكي ست از پاكترين نقطه ي اسمان... اميدوارم قدمهاي كوچولوش براتون پر باشه از خير و بركت و شااادي و به زندگي خوشگلتون روحي اسموني ببخشه ... بوووووووس


مرسی عزیز دلم لطف کردی به وبلاگ هلیا جون سر زدی
بوس