هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

یک قنداق جدید !

1392/4/22 2:06
227 بازدید
اشتراک گذاری

این قنداق رو خودم تنهایی اختراع کردممممم . از خود راضی

وقتی با هزار زحمت می خوابی دست و پاهاتو تکون می دی و بیدار می شی

از روزی که رفتیم خونه مامان جون دیگه مرتب قنداقت می کنم و تو هم بهتر می خوابی 

امروز می خواستم بخوابی و ناخنهات رو کوتاه کنم بعدش که تموم شد  دوتا بالش گذاشتم کنارت و دیگه نتونستی دستاتو تکون بدی . 

اینجور مادر خلاقی هستم من نیشخند

امروز مهمون داشتیم عمو و زن عمو و مهسا جون اومده بودن دیدنت 

راستی مهسا جون امروز تو رو خوابوند تو گهواره و با صدای سشوار راحت خوابیدی . مهسا خیلی تو رو دوست داره گلم . یه جور خاص و ویژه 

تو گهواره و با صدای سشوار راحت میخوابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین
21 تیر 92 19:20
سلام حالتون خوبه؟
خواهرم نیکو تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.
تا الان نفر سی و سومه.
توروخدا بیاید عکسشو ببینید و اگه پسندیدید بهش رای بدید.
یه دنیا ممنونیم ازتون.


عمو امین
22 تیر 92 17:19
چقد آروم خوابیدی هلیا خانوم ...

نمیدونی چقد دلم برای اون لپهای خوشمزه و توپولت تنگ شده ، دلم میخواست الان پیشت بودم حسابی بوس بارونت میکردم

لطفا اگه میشه یه جوری که مامان و بابا ناراحت نشن گریه کن که دوباره بیارنت خونه ما ، نمیدونی چه کیفی داره از خواب بیدار بشی ببینی هلیا خوشگل اومده پیشت


عجبببببببببببب !!!!!!!!!

آهان! پس نکنه این دخمل ما هم دلش برای عموش تنگ می شه که اینجوری گریه می کنه و تا رسیدیم آروم می شه ؟؟؟؟




عمه مریم
24 تیر 92 23:35
هاهاهاهاهاها خیلی باحال بود رابطه عمو و برادرزاده


آره خییییلی .