هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

تقویم تاریخ !

1392/5/19 13:56
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، امروز دقیقا چهار ماه و نیم هست که تو شکم مامانی هستی . 

مدتی بود وبلاگتو ساختم ولی چون نمی دونستم جنسیتت چی هست نمی تونستم راحت برات بنویسم . الان فهمیدم که عزیز دل ما یه دخمل مامانی هست niniweblog.com

 

خوب بذار از اول برات تعریف کنم . از همون روزی که فهمیدم تو شکم مامانی هستی : niniweblog.com

 روز هشتم مهر بعد از ظهر : 

روز هشتم مهر بود که دیگه تصمیم گرفتم بی بی چک بذارم با اینکه 4 روز تاخیر داشتم (چون دخملی دیگه راحت با هم حرف می زنیم ، تو هم همیشه با مامان راحت باش و مهمترین و خاص ترین حرفاتو به مامان بگو گلم بغل)  

قبلش هم با اینکه بی بی چک داشتم ولی می ترسیدم منفی باشه و حالم گرفته بشه برای همین سعی می کردم که اصلا خودمو امیدوار نکنم و منتظرت نباشم ولی ته ته دلم یه حسی بهم می گفت تو هستی . niniweblog.com

چون بیشتر از همیشه مواظب خودم بودم ، بدو بدو نمی کردم ،به  چیزای سنگین دست نمی زدم 

خلاصه تا روز هشت مهر شنبه بود یه بی بی چک خارجی(Intec)  داشتم و دو تا ایرانی (Nova)

خارجی را امتحان کردم که منفی شد ، دلم گرفت آخه مامان نیومده تو رو دوست داشت و می خواست که تو زود بیای پیشش آخه جای خالیت روز به روز بیشتر حس می شد قلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)