هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

تقویم تاریخ 2

1392/5/19 13:57
222 بازدید
اشتراک گذاری

هیچی اون شب گذشت فرداش که یکشنبه بود بعد که از اداره اومدم دوباره یه حس مادرانه (!) بهم گفت بی بی چک بذارمفرشته

 بی بی چک دیشب تو سطل بود و در کمال تعجب دیدم که کاملا دو خطه شده ( یعنی + شده )نیشخند

دوباره بی بی چک گذاشتم و بعد از چند ثانیه یه خط خیییییییییییییییلی کمرنگ ظاهر شد . دیگه طاقت نیاوردم  و چون بابایی هم خونه نبود سریع رفتم درمانگاه رسول ا... نزدیک خونه و آز دادم گفت 1 ساعته دیگه جوابش میاد . 

1 ساعت بعد که رفتم گفت آزمایش مثبته ولی عدد بتا خیلی ضعیفه تا فردا دارو نخور بعد بیا جواب عددی بگیر . خلاصه نذاشت درست و حسابی خوشحال بشم . قهرآخه عدد پایین بتا نشونه بارداری خارج رحمی هست .

خلاصه رفتم خونه و بعد یک ساعت هم بابا اومد ، تو فکرم کلی ایده داشتم که بابا رو سورپرایز کنم می خواستم کیک درست کنم ، خونه رو خوشگل کنم و گل بگیرم بعد یه نامه از طرف تو به بابایی بدم و بگم که تو اومدی خلاصه من خیلی تو فکر بودم و بابا همش می پرسید چی شده منم می گفتم چیزی نیست .خیال باطل

بعد اصلا نمی دونم چی شد دیدم اصلا طاقت نمیارم تا فردا . بعد هم گفتم اگه خارج رحمی باشه هم مهم نیست حداقل یک شب خوشحالیم گاوچران

خلاصه موقع خواب گفتم من یه چیزی می خوام بگم که نمی خواستم بگم تا فردا ولی نمی تونم و ... ساکت

بابا خیلی خیلی خوشحال شد ، با اینکه خیلی خسته و کوفته بود ولی دیگه خواب از سرش پرید تا یکساعتی بیدار بودیم و من خوابیدم ولی بابا می گه تا صبح نتونسته بخوابه . 

باباها همینجورین . شک ندارم تا صبح تو فکر تو و آینده تو بوده 

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)