هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

هلیای با ابهت!

1392/7/4 4:03
225 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب هم به یمن وجود شما مهمون داشتیم دایی جون و زن دایی و پسر دایی (دایی بابایی ) با عمه مریم و مامان جون 

ساعت 7/30 بیدار شدی . مهمونها ساعت 9/30 رسیدن دیگه از وقت خوابت گذشته بود چند دقیقه اول خوب بودی بعد شروع کردی به گریه 

من و بابا بغلت می کردیم آروم می شدی اگه کس دیگه ای بغلت می کرد عصبانی می شدی 

چون بیدار موندنت طولانی شده بود هر چی سعی کردم نتونستم بخوابونمت . اصلا نشد درست پیش مهمونها بشینم .

بعد که مهمونها رفتند راه رفتم و بهت شیر دادم تا خوابت برد 

چند روزیه خیلی با ادا شیر می خوری حتما باید راه ببرمت اگه بشینم جیغ می زنی گریه

قربون دختر با ناز و ادام بشم قلب

راستی مایکل اسمتو گذاشته بچه زرنگ شیراز خنده(اینجوری بخون zereng)

آخه میگه همه از تو حساب می برن . همش می گه خوش به حال هلیا .قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله لیلا
30 شهریور 92 18:35
چطططططططططوری بچه زرنگ شیراززززز حال میکنی همه گوش به فرمانت هستناااااااااااااا

دلم نمیاد که لپاتو بوس کنم اینقدر که نازکه اخه!!1 از همین جا میبوسمت نانازم




اشکال نداره خاله جون دیگه بزرگ شدم .

می شه بوسم کرد

بله که حال می کنمممممممم خخخخخخ
مامان محمدصدرا
4 مهر 92 17:35
افرین به این دخترخانوم ناز که بچه زرنگ شیرازه


آره پس چی خاله جون