هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

جوجه 20 روزه من

1392/3/18 16:52
270 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه 20 روزه من 

این اسمی هست که دیروز و امروز با این اسم صدات می کنم نیشخند

دغدغه این روزام اینه که گاهی دل درد داری و کمی بالا میاری البته دوستای نی نی سایتیم و دکترت می گن عادیه . 

روزها به سرعت می گذره پریشب عمه زری (عمه مامان ) و دختر عمه های مامان زحمت کشیدن و اومدن دیدن شما و برات کادو هم آورده بودن. دایی جواد و خاله امنه هم همون شب اومدن تا شما رو ببینن . همه زود به زود دلشون برات تنگ می شه 

دیشب هم مامان جون زری و عمو امین و بابا جونت اومدن تا ببیننت 

زنده باشی و شاد عسلممممممممممممممممم 

الان داری گریه می کنی دیگهنمی تونم بمونم باییییییی بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرو جون
20 خرداد 92 15:43
سلام سمیه جون مبارکه مبارکه بالاخره مامان شدی انشالا خوش قدم باشه آخخخخخخییییی حتما خیلی نازه از طرف من ببوسش
مامانی غزل جون
31 مرداد 92 10:44
سلام سمهیه جون
ممنونم که به وب غزل جوونم اومدی
شما هم وبت عالیه ولی من یکم تو صفحات وبت گشتم ولی عکسی از هلیا جون ندیدم
کاش عکسشو صفحه اول میذاشتی تا راحتتر بشه این دخمل ملوس رو دید
راستی اگه دوست داری تبادل لینک کنیم تا کوچولو هامون هم در آینده با هم دوست شن
خبرشو بده گلم
فدات


عزیزم خوش اومدی . لینکت کردم .