هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

مسابقه وبلاگی

1392/3/26 11:55
178 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیزم مامان مهرو جون از من دعوت کردند که تو این مسابقه شرکت کنم از همین جا ازشون تشکر میکنم..

- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ ازدست دادن عزیزانم(هم عقیده ایم خب، منم همینطور)

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟ می رفتم یه گوشه راحت می خوابیدم نیشخند

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟

 هیچی به جز سلامتی عزیزام 

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ عقاب 

۵ـ کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ خانواده دکتر ارنست - بنر  

6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟دلمه

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ ضربان قلبم بالا می ره .سرخ می شم ،شاید بغض کنم !

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ در یک دریای اورانیوم غنی شده وقتی خسته باشی مرغ و ان ر ژی ه س ته ای فرقی ندارد نیشخند

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

ای چراغ هر بهانه از تو روشن  از تو روشن یول

ای که حرفای قشنگت من و اشتی داده با من 

 

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن 

منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن 

 

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟وضعیت زندگی دخترمو تو سن 30 سالگیش ببینم 

11- چه رنگی هستی و چرا ؟ سبز 

12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟ استرالیا 

 

13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ تاریکترین لحظه شب نزدیکترین لحظه به طلوع خورشید است 

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟سه تا از دوستای مجازیم

15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ دروغ

 16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ سه تا از دوستان دوران دبیرستانم 

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟  هلیا شاهزاده ای بی همتا 

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ هیچکدوم

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ کمی لجباز ، زود رنج ، کمی تنبل زبان

20- کاشکی ... اگر خواسته ای داریم و بهش نمی رسیم فلسفه و حکمتش رو درک کنیم 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
26 خرداد 92 12:13
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مامان الینا
26 خرداد 92 12:42
عزیز دلم منو ببخش مدتی شده نیومدم بهت سر بزنم .وای چه نی نی نازی هزار ماشالا .خوش بحالت راحت شدی سمیه جون .دختری دیگه اومد ؛من که خیلی چشم انتظارم و بینهایت اذیتم با این شکمم !
لاله
28 خرداد 92 0:20
سمیه جان سلام. پسوردت رو بده ما هم عکس نی نی خوشگلت رو ببینیم. از طرف من ببوستش. ایشالله که هر سه تایی حالتون و دلتون شاد باشه