هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

صداهای سفید

1392/3/30 12:32
856 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلیای گلم 

بمیرم وقتی پاهاتو تو شکمت جمع می کنی و صورت خوشگلت سرخ می شه و به خودت می پیچی niniweblog.com

دکترت گفت اینها علائم کولیک نوزادی هست که تو اکثر نوزادها دیده می شه . niniweblog.com

شربت هم برات نوشت ولی گفت یه دوره داره که باید طی بشه معمولا تا سه ماهگی 

وقتی دردهات میاد سراغت با شنیدن صداهای خاصی مثل جارو برقی ، صدای سشوار ، برفک تلویزیون و ... آروم می شی و حواست پرت می شه niniweblog.com

اگه سرعت نت بذاره می خوام صدای رحم رو برات دانلود کنم که فکر می کنم با شنیدن اون صدا کلا یاد دوران جنینی بیفتی و دل دردهات یادت بره خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه مریم
31 خرداد 92 0:06
فکر فوق العاده ایه سمیه جون، من یه جا اثر صدای رحم رو دیدم بی نظیر بود


ا؟ چه خوب .امیدوارم عزیزمممم . مررسی که سر زدی
مهسا
2 تیر 92 19:54
هلیا جون
تو و پدر و مادرت بهترین خانواده ی دنیا هستید


مهسا جون تو هم بهترین خانواده دنیا رو داری
simin
11 تیر 92 18:17
سلام سمیه عزیز کلی توی وبلاگتون گشتم تا متوجه شدم هلیای نازنینتون دهه آخر خرداد به دنیا اومده.قدمش براتون مبارک باشه.کاش عکسی ازش میذاشتید.دوست دارم بچه ها رو ببینم. وبلاگتون هم خیلی دوست داشتنیه. شازده خانوم رو ببوسید. ممنون که به کلبه پسر ما هم سر میزنید