هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

فرزند عزیزم ...

1392/4/8 14:11
166 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم

فـــــــرزنــــد عــــزیـــــزم:



آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،


اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم


اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است ؛

 

صبور باش و درکم کن...


یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم...


برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...


وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن..


وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم ، با تمسخر به من ننگر!


وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو..


زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو ...


از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم ، خسته و عصبانی نشو...

 

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند ، دستانت را به من بده...

 

همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....


 

 

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم..


کمک کن تا با نیرو و شکیبایی ِ تو این راه را به پایان برسانم...لبخند

 

 


" فـــرزنـــد دلـــبـــنـــدم،دوســـتــــت دارم "


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارلا
9 تیر 92 22:08
سلاممممممممممم وب جالبی داری خوشحال میشم به من سر بزنی وبا هم بیشتر اشنا بشیم و انتقاد یا هر پیشنهادی که داشتی درباره ی بلاگم به من بگی خوشحال میشم دوستممممممممممممم