هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

1

نظرات (7)

هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 19:28
هلیا جونم چهل روزگیت مبارک باشه گلم امیدوارم سالهای سال به سلامتی کنار خانوادت ایام خوشی رو سپری کنی
مهسا جووووووووووووون
9 تیر 92 23:48
چهل روزگیت مبارک
هلیا دخمل خوشگل
10 تیر 92 12:54
سمیه جون خوبی عزیزم رمز عبور چیه هلیا جون الان چه شکلیه
ساحل
10 تیر 92 17:55
سمیه عزیزم هلیا خانومی رو ببوس. عزیزم من تا قبل از 6 ماهگی هیوا فقط نگاش میکردم شیر میدادم و سعی یمکردم خودم اروم باشم. چون مهمترین صفات رو از تو همین الان داره یاد میگیره. اگر بهش شیر میدی که باید بیشتر مراقب رفتار و احساسات درونیت باشی. زیاد حساس نباش و سخت نگیر. از ته دل بهت توصیه میکنم نذار زیاد پاستوریزه بزرگ بشه. از خودت زیاد نگذر. به خودت برس و خیلی مراقب خودتون باشید. باز هم سوالی بود بگو راسیتی میتونی برا شکتاب بخون.ی شعر بخونی لالایی های خوب. من برای هیوا شعرهای فروغ و حافظ رو بصورت لالایی میخوندم وقتی 1 سالش بود حفظ بود شعرهارو. کنارش باش و خیلی خیلی بغلش کن اصلا فکر نکن لوس میشه اینها همه باعث صمیمیت ارتباطش با تو در آنیده میشه. موفق باشی.
هلیا دخمل خوشگل
10 تیر 92 18:04
سلام گلم هلیای نازم چطوره منم با افتخار لینکت کردم
مامان مهرتاش
11 تیر 92 8:13
سمیه جون سلام مرسی به وب شاهزاده من سرزدی عزیزم چهل روزه شدن هلیای عزیزمون مبارک ایشالا جشن تولد 100 سالگیش و جشن بگیرین من که نتونستم روی ماه هلیا جون و ببینم آخه همه پستا رمز دار بودن سمیه جون اگه توی گوگل سرچ کنی تغییر سربرگ قالب وبلاگ یه وب معرفی میشه که توی اون بطور کامل شرح داده چطوری میشه سربرگ وبلاگ و به دلخواه تغییر بدی البته من لینکش و برات میذارم براحتی می تونی اینکارو انجام بدی http://www.iranskin.com/amoozesh/header/ بازم اگه مشکلی داشتی خوشحال میشم کمکت کنم دوستم
مامان مهرتاش
11 تیر 92 8:16
سمیه جون نمی دونم پیامم برات اومده یا نه مجدد می نویسم اول که ممنون به وب شاهزاده من سرزدی خوشحالمون کردی دوم چهل روزه شدن دخمل گلت مبارک ایشالا تولد 100 سالگیش و جشن بگیرین ... من نتونستم روی ماهش و ببینم آخه همه پستا رمز دار بود ولی از راه دور می بوسمش سمیه جون توی لینک زیر نحوه تغییر سربرگ قالب وبلاگ کاملا توضیح داده شده براحتی می تونی اینکارو انجام بدی http://www.iranskin.com/amoozesh/header/ بازم اگه مشکلی داشتی خوشحال میشم کمکت کنم عزیزم بازم بهمون سربزن خاله جون