هلیا جان هلیا جان ، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

شاهزاده خانم کوچک

واکسن دو ماهگی + بینایی سنجی

1392/5/7 12:07
176 بازدید
اشتراک گذاری

29 تیر برای واکسن دوماهگی شما رفتیم بهداشت درمانگاه ، بهشون گفتم که شربت می خوری اخه دکترت گفت یه کوچولو سرما خوردی . بهداشت گفت باید 5 روز از مصرف داروت بگذره 

روز پنجم که رفتیم تو مسیر اروم بودی . ما زودتر رفتیم و بابا رفت ماشین و پارک کنه . تا چشمت افتاد به در بهداشت شروع کردی جیغ زدن و گریه کردن . فکر کنم می دونستی قراره واکسن بزنی 

البته گریه هات به خاطر این بود که خوابت میومد 

بابا اومد . خانمه گفت پاشو محکم نگه دارید تا تکون نده . الهی بمیرم مامانی تو بغل من بودی بابا پاتو گرفت موقعی که داشت پنبه الکلی می زد به رون کوچولوت گریه هات به اوج رسیده بود . بعدش که هیچی 

قربونت برم چشمای خوشگلت پر اشک بود و همینجوری گریه می کردی و جیغ می زدی 

بعد خانمه گفت بهش شیر بدید تا اروم بشه رفتم تو اتاق بغلی اولش نمی خوردی فقط گریه می کردی و هق هق می زدی . همش هم به من نگاه می کردی قربونت برم .

بعد شیر خوردی و خوابیدی. ما هم سریع رفتیم خونه مامان جون چون نگران بودیم شما خیلی گریه کنی و بد اروم بشی ولی خوشبختانه خیلی اروم بودی شایدهم به خاطر استامینوفن بود که می خوردی . شب اونجا موندیم و صبح هم اومدیم خونه 

دیروز هم رفتیم بینایی سنجی گفت همه نوزادها که به دنیا می ان چشماشون استیگمات هست و به مرور خوب می شه

شما  هم بدو تولد 1 بوده و الان کم شده و شده 0.75

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)